Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Cestovný ruch a jeho základné súčasti

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42640
Posledná úprava
22.12.2013
Zobrazené
1 602 x
Autor:
jozef.r
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Azda prvá definícia cestovného ruchu pochádza z roku 1811. Objavila sa v Športovom magazíne. Vtedy ešte turistiku ľudia chápali ako zájazdy alebo výlety do atraktívnych miest za účelom obdivovať krásy a pamiatky krajiny príp. sa jednalo o poznávací charakter alebo zájazdy spojené s komfortom. V polovici 19. storočia sa vo francúzskej encyklopédii cestovný ruch definoval ako „cesta zo zvedavosti a kvôli zabíjaniu času“. O sto rokov neskôr bol cestovný ruch definovaný ako súhrn javov a vzťahov vyplývajúcich z cestovania a pobytu príslušníkov cudzích štátov, pokiaľ sa neusilujú získať trvalý pobytu a nevykonávajú aktivity spojené so zárobkovou činnosťou. (Šambronská, 2010)

Kľúčové slová:

systém turizmu

objekt cestovného ruchu

subjekt cestovného ruchu



Obsah:
  • Úvod 3
    1 Objekt cestovného ruchu 5
    2 Subjekt cestovného ruchu 6
    3 Produkt v cestovnom ruchu 8
    4 Použitá literatúra 10

Zdroje:
  • HORNER, S. [s.a.]. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času.[online]. [citované 2. decembra 2011]. Dostupné na < http://books.google.sk/books?hl=sk&id=zyP5GMJZXX4C&dq=related%3AISBN8024740397&q=%C3%BA%C5%A5astn%C3%ADk#v=onepage&q=%C3%BA%C4%8Dastn%C3%ADk&f=false >.
  • JAKUBÍKOVÁ, D. 2009. Marketing v cestovním ruchu. Praha : Grada, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
  • KOMPASOVÁ, K. 2010a. Základy cestovného ruchu [online]. Nitra : [s.n.], 2010. 18 s. [citované 4. decembra 2011]. Dostupné na .
  • KOMPASOVÁ, K. 2010b. Event marketing v cestovnom ruchu. In Kontexty kultúry a turizmu, 2010, roč. 3, č. 01, s. 23 - 27. ISSN 1337-7760.
  • PALATKOVÁ, M., ZICHOVÁ, J. 2011. Ekonomika turismu. Praha : Grada, 2011. 208 s. ISBN 978-80-247-3748-5.
  • Reklama hotela [online]. [citované 4. decembra 2011]. Dostupné na .
  • RYGLOVÁ, K. a kol. 2011. Cestovní ruch : podnikateľské principy a příležitosti. Praha : Grada, 2011. 216 s. ISBN 978-80-247-4039-3.
  • ŠAMBRONSKÁ, K. 2010. Tourism structure. In TALAROVIČOVÁ, V. (eds): Spa tourism textbook : IP 2010. Prešov : University of Prešov, 2010. s. 118 - 126. ISBN 978-80-555-0182-6.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko