Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Charakteristika firmy Schwarzkopf

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7506
Posledná úprava
24.03.2018
Zobrazené
4 008 x
Autor:
michaels
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pod produktom našej firmy, teda firmy Schwarzkopf sú rôzne kozmetické prípravky. Naše výrobky dostupné v predajniach sú špeciálne vyvinuté pre jednoduché použitie na doma. Na každý deň a každý štýl, na ktorý práve dostanete chuť. Naše profesionálne produkty sú exkluzívne kadernícke produkty, ktoré používajú kaderníci vo Vašom Schwarzkopf salóne. Niektoré z týchto produktov môžete použiť aj doma.

Prehľad produktov firmy Schwarzkopf:

Schauma - Počas svojej takmer šesťdesiatročnej histórie prešla Schauma mnohými zmenami a prispôsobovala sa zvýšeným nárokom spotrebiteľov. Dnes prichádza Schauma na trh s troma inováciami - s vylepšenou receptúrou, s novými vôňami a s novým dizajnom.
- šampóny Schauma: Energy, Žihľava, 7 bylín, Jablko 2v1, Proti lupinám, Mliečne proteíny, Sila mora, Pre mužov, Pre lesk farby, Ovocie a vitamíny, Provitamín B5

Kľúčové slová:

Schwartzkopf

firma

produkt

plánovanie

management

riadenie

kvalita

norma



Obsah:
  • I. Charakteristika firmy Schwarzkopf -3-
    II. Prehľad produktov firmy Schwarzkopf -5-
    III. Pôsobenie firmy Schwarzkopf -9-
    III.I Pôsobenei firmy v mikroprostredí -9-
    III.II Pôsobenie firmy v makroprostredí -9-
    IV. Strategické plánovanie -11-
    V. Management kvality -12-
    VI. Certifikácia systémov riadenia -13-
    VII. Systém riadenia kvality podľa noriem ISO -15-

Zdroje:
  • PAPULA , Jozef: Operačný manažment, Kartprint, Bratislava 2000.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko