Popis:
Charakteristika japonského managementu, referát o kultúre a japonskom myslení v managemente.
Kultúra japonskeho managementu,tak oblubena v zapadných krajinách je vo svojej podstate limitovaná iba pre veľké japonské korporacie.toto zazemie japonskej ekonomiky je sprostredkovane jeho pracovnikmi s excelentnym ohodnotenim, pracovnymi podmienkami a bezpecnym zamestanim.tieto spolocnosti a ich zamestnanci su biznis-elitou japonska.kariera v takejto spolocnosti bola snom vela mladych ludi v japonsku,ale iba par z nich moze ziskat takuto poziciu.kvalifikacia pre zamestanie je limitovana vyhradne pre muzov a iba pre zlomok zien,ktore ukoncili skolu na jednej z top 30 univerzit japonska.
Historia japonskeho managementu je taka, ze sami americania oznacili japonsky management ako slaby obchod,vyrabajuci nekvalitne vyrobky.dnes si beru americania priklad z japonskych manufaktur a povazuju ich za tovarne buducnosti.v skutocnosti,je to tovaren dneska,beziaca tak,ako by mala.dosahujuca uspech robenim jednoduchych veci,ktore su vykonavane velmi dobre a ich neustalym pokrokom...
Kľúčové slová:
japonský management
manažment