Charakteristika kontroly - manažment
«»
Popis:
Pod pojmom „kontrola“ rozumieme porovnávanie skutočného stavu s požadovaným. Cieľom kontroly je identifikovať problémové oblasti a príležitosti a odporučiť opatrenia na zlepšenie podnikovej výkonnosti.
Ako prvé firmy, ktoré sa touto činnosťou systematicky zaoberali, sa uvádzajú americké firmy Booz Allen a Hamilton alebo Elrick a Lavidge. V roku 1959 AMA
/ American Management Association / zovšeobecnila skúsenosti firiem z oblasti revízie marketingu. Rozmach revíznych aktivít nastal koncom 70-tych rokov.
Kľúčové slová:
kontrola
manažment
prínos
kontrola v podniku
American Management Association
marketing
Obsah:
- I. Charakteristika kontroly
Kontrola v podniku
Predmet kontroly
Prínos kontroly
II. Možnosti kontroly
Priama kontrola
Preventívna kontrola
Zdroje:
- Ing. Ján Bačík - Skriptá z manažmentu
- Internet
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.