Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Charakteristika kontroly - manažment

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2283
Posledná úprava
03.10.2016
Zobrazené
1 857 x
Autor:
1angel
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pod pojmom „kontrola“ rozumieme porovnávanie skutočného stavu s požadovaným. Cieľom kontroly je identifikovať problémové oblasti a príležitosti a odporučiť opatrenia na zlepšenie podnikovej výkonnosti.

Ako prvé firmy, ktoré sa touto činnosťou systematicky zaoberali, sa uvádzajú americké firmy Booz Allen a Hamilton alebo Elrick a Lavidge. V roku 1959 AMA

/ American Management Association / zovšeobecnila skúsenosti firiem z oblasti revízie marketingu. Rozmach revíznych aktivít nastal koncom 70-tych rokov.

Kľúčové slová:

kontrola

manažment

prínos

kontrola v podniku

American Management Association

marketing



Obsah:
  • I. Charakteristika kontroly
    Kontrola v podniku
    Predmet kontroly
    Prínos kontroly
    II. Možnosti kontroly
    Priama kontrola
    Preventívna kontrola

Zdroje:
  • Ing. Ján Bačík - Skriptá z manažmentu
  • Internet
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko