Popis:
Z mojej pozície sa mi zdajú niektoré veci nepochopiteľné. Vyjadrovať sa však k veciam, o ktorých nemám presnú predstavu ako fungujú je zložité, pretože ich vidím len zo svojho uhla pohľadu. Samozrejme, že nie je jednoduché riadiť takýto veľký komplex, ale práve pracovné stretnutia dávajú priestor k prediskutovaniu vzniknutých problémov, čo hodnotím, ako veľké plus pre môjho zamestnávateľa.
V závere svojej práce sa nechcem orientovať len na môjho zamestnávateľa, ale na firmy všeobecne. Organizácie sa navzájom odlišujú svojou atmosférou, spôsobom práce, svojou výkonnosťou, poľom pôsobnosti jednotlivca. Platí zásada, že zamestnávateľ sa musí starať o blaho svojich podriadených presne tak ako o svoje. Firmy musia čeliť čoraz väčšej konkurencii, ktorá prichádza na trh s novými službami alebo výrobkami, preto záleží na firme, ako bude viesť ľudí, ako ich bude podnecovať a inšpirovať, dostávať ich do stavu, v ktorom sa budú so záujmom angažovať za dosiahnutie spoločných cieľov.
Kľúčové slová:
Predmet podnikania
Organizačné usporiadanie spoločnosti
Model riadenia
Prevažujúci model riadenia
Organizačná štruktúra organizácie
Problémové miesta v demokraticko-kolegiálnom modely riadenia...
Zdroje: