Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Ciele kvality

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42306
Posledná úprava
20.08.2013
Zobrazené
1 395 x
Autor:
zuzana.vicianova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
V tejto seminárnej práci z predmetu Systémy manažérstva kvality sa budem venovať
téme ciele kvality. Avšak najskôr si rozoberieme definíciu kvality a jej význam a základné pojmy kvality. Následne si rozoberieme ciele kvality. A nakoniec sa budeme venovať téme požiadaviek na kvalitu.

1. Definícia kvality a jej význam
Slovo kvalita či kvalitný používame v každodennom rozhovore ako výraz hodnotenia. Podľa toho, v akom význame ich použijeme, im dávame rôzne obsahy, napr. kvalitné jedlo, kvalitná kniha, kvalitné auto, kvalitná oceľ atď. Pritom sa vo väčšine prípadov bližšie nevyjadrujeme o kritériách, z akého pohľadu tieto hodnotenia vnímame. Neuvedomujeme si, čo je dôvodom tvrdenia, že niečo je kvalitné. Pritom tvrdenie jedného človeka o tom, že výrobok je kvalitný, nemusí byť také isté, ako tvrdenie iného človeka o tom istom výrobku. To sú dôvody, ktoré robia hodnotenie kvality v bežnom živote subjektívnym.
...

Kľúčové slová:

kvalita

definícia kvality

význam kvality

ciele kvality

požiadavky na kvalitu

manažérstvo kvality



Obsah:
  • Úvod
    1. Definícia kvality a jej význam
    2. Základné pojmy spojené s kvalitou
    3. Ciele kvality
    4. Požiadavky na kvalitu

Zdroje:
  • Mateides Alexander, 2006. Manažérstvo kvality: História, koncepty, metódy. Vydavateľstvo: Epos, 751 str., ISBN 80-805-7656-4
  • Prístupy k manažérstvu kvality [online].
  • Integrovane systémy riadenia [online].
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko