Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Členenie publicistických žánrov v printovom médiu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
český
ID projektu
22469
Posledná úprava
19.04.2009
Zobrazené
2 447 x
Autor:
ninjulka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vo svojej práci sa venujem publicistike racionálneho typu. Aby som čitateľa plne uviedla do problematiky v prvej kapitole ho oboznamujem s pojmom žáner, resp. žurnalistický žáner. V ďalšej kapitole sa venujem publicistike vo všeobecnosti a neskôr publicistike racionálneho typu, konkrétne rozboru, interview, redakčnej besede a polemike. Vychádzala som výlučne z odbornej literatúry.

Kľúčové slová:

publicistické žánre

publicistika racionálneho typu

rozbor

interview

redakčná beseda

polemika


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko