Popis:
Predmet podnikania:
- výroba nealkoholických nápojov, balených vôd a vôd s príchuťou, džúsov, nektárov, športových a energetických nápojov, nápojov na báze kávy, čaju a výťažkov z bylín,
- výroba základných surovín pre nealkoholické nápoje,
- kúpa tovaru na účely jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti v rozsahu voľnej živnosti - veľkoobchod,
- kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi v rozsahu voľnej živnosti - maloobchod,
- sprostredkovateľská činnosť,
- poskytovanie časovo a územne obmedzeného oprávnenia jednotlivým výrobným a distribučným organizáciám k tomu, aby vyrábali a distribuovali hotové nealkoholické nápoje- v Slovenskej republike je týmto partnerom skupina Coca-Cola Hellenic,
- výroba a predaj polotovarov.
Kľúčové slová:
coca-cola
strategický marketing
vízia
poslanie
ciele
analýza
konkurencia
Obsah:
- 1 Základná charakteristika podniku 3
1.1 Stručná história 4
2 Portfólio Coca-cola SLOVAKIA Coca-Cola 5
3 Vízia a poslanie spoločnosti 8
3.1 Vízia spoločnosti 8
3.2 Poslanie spoločnosti 8
4 Ciele spoločnosti 8
5 Makroekonomické ukazovatele 9
5.1 Hrubý domáci produkt 9
5.2 Inflácia 10
5.3 Nezamestnanosť 11
6 Analýza makroprostredia - PEST analýza 13
6.1 P - politicko-právne 13
6.2 E - ekonomické 13
6.3 S - sociálne a kultúrne 14
6.4 T - technologické 14
7 Analýza mikroprostredia 15
7.1 Dodávatelia 15
7.2 Marketingoví sprostredkovatelia 15
7.3 Verejnosť 16
7.4 Konkurencia 16
8 Trhová segmentácia 17
9 Ekonomické ukazovatele podniku 17
10 SWOT analýza 19
10.1 Silné stránky 19
10.2 Slabé stránky 20
10.3 Príležitosti 20
10.4 Ohrozenia 21
11 Konkurenčná analýza 23
Zoznam použitej literatúry........................................................................................................25
Zdroje: