Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Coca-Cola

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6062
Posledná úprava
10.08.2017
Zobrazené
2 036 x
Autor:
sv370
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Coca-Cola mala byť jednoduchým liekom a osviežujúcim nápojom, no stala sa ničím oveľa dôležitejším.

Stala sa chuťou, vyjadrujúcou pocity, náladu, životný štýl generácií. Typická fľaša Coca-Coly je viac, ako len balením s ochrannou značkou a jej aróma nie je iba výsledkom spoločného pôsobenia jej zložiek. Jej tajomstvá, strážené "pod siedmymi zámkami" sú ochraňované aj starostlivo opatrovanými tradíciami a sú obklopené legendami. A predsa je Coca-Cola vždy čerstvá, nová a vždy človeka osvieži. Je ju možné dostať takmer v 200 štátoch a hoci je i dnes kľúčovým výrobkom firmy, spoločnosť má okrem Coca-Coly takmer 300 iných značiek osviežujúcich nápojov. Jej meno, napísané oblými písmenami, je v súčasnosti druhým najznámejším slovom na svete, po slove O.K. Na Slovensku na otázku: "aké poznáte nealkoholické nápoje?", odpovedalo spontánne 92% opýtaných - Coca-Cola, 99% opýtaných nápoj Coca-Cola už ochutnalo.

Kľúčové slová:

Coca-cola

koka

Bottleri

marketing

reklama

nealkoholické nápoje

John Pemberton

Frank M. Robinson



Obsah:
  • Úvod - 3 -
    1. História Coca - Coly - 4 -
    1.1. Objav - obdobie Pembertona - 4 -
    1.2. Obdobie Candlera - 5 -
    1.3. Coca - Cola vo fľašiach - 6 -
    1.4. Celosvetová sláva - 6 -
    1.5. História Santa Clausa - 8 -
    2. Súčasnosť - 9 -
    3. Reklama - 10 -
    3.1. Reklamné filmy - 10 -
    3.2. Lokálna reklama - 11 -
    3.3. Reklamné predmety - 11 -
    4. Coca-Cola company - 12 -
    4.1. Spoločnosť - 12 -
    4.2. Marketing - 12 -
    4.3. Bottleri - 13 -
    4.4. Výroba Coca-Coly - 14 -
    4.4.1. Koka - 18 -
    4.5. Podpora miestnych komunít - 18 -
    4.6. Zaujímavosti - 19 -
    5. Coca-Cola trochu inak - 23 -
    Záver - 24 -
    Prílohy - 25 -
    Slogany - 25 -
    Ukážky plagátov - 29 -

Zdroje:
  • TOSCANI, Oliviero: Reklama je navoňaná zdochlina, Editions Hoebeke, Paríž 1995
  • Internet
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko