Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Dejiny médií - kultúrna antropológia

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10685
Posledná úprava
12.06.2019
Zobrazené
1 775 x
Autor:
jjjjjjjj
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Termín médium (z lat. medius - prostredný) sa používa vo viacerých súvislostiach vo význame prostredie, prostredník či sprostredkovateľ.
Ľudia sa už od nepamäti snažili zjednodušiť a spríjemniť komunikáciu tak aby im nič nestálo v ceste. A dnes je možné komunikovať takmer s každým človekom v akomkoľvek čase, cez akúkoľvek vzdialenosť.
Na tento komfort sme už my zvyknutí, no ľudstvo muselo prejsť dlhú cestu aby sme my mohli dnes využívať dedičstvo generácií v dnešnej podobe.
V tejto práci som sa zamerala na vývoj médií v plynutí času.

Kľúčové slová:

dejiny médií

televízia

film

internet

teletext

tlačové agentúry

bilboardy

tlač

knihy

noviny

časopisy

sprostredkovateľ

komunikácia



Obsah:
  • Obdobie písma
    Obdobie tlače (knihy, noviny, časopisy)
    Obdobie elektronickej komunikácie
    Televízia
    Film
    Internet
    Teletext
    Tlačové agentúry
    Bilboardy
    Ďalšia druhy médií
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • RANKOV, P.: Masová komunikácia, masmédií a informačná spoločnosť. 1. vyd. Levice: L. C. A., 2002. 85s. ISBN 80-88897-89-0
  • HÖGEROVÁ, J. a kol.:My a médiá: Príručka k ročnej téme 2007/2008. 1. vyd. Bratislava: DUPRINT, 2007.102s. ISBN 978-80-88710-82-0
  • http://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9di%C3%A1
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko