Dejiny médií - kultúrna antropológia
«»
Popis:
Termín médium (z lat. medius - prostredný) sa používa vo viacerých súvislostiach vo význame prostredie, prostredník či sprostredkovateľ.
Ľudia sa už od nepamäti snažili zjednodušiť a spríjemniť komunikáciu tak aby im nič nestálo v ceste. A dnes je možné komunikovať takmer s každým človekom v akomkoľvek čase, cez akúkoľvek vzdialenosť.
Na tento komfort sme už my zvyknutí, no ľudstvo muselo prejsť dlhú cestu aby sme my mohli dnes využívať dedičstvo generácií v dnešnej podobe.
V tejto práci som sa zamerala na vývoj médií v plynutí času.
Kľúčové slová:
dejiny médií
televízia
film
internet
teletext
tlačové agentúry
bilboardy
tlač
knihy
noviny
časopisy
sprostredkovateľ
komunikácia
Obsah:
- Obdobie písma
Obdobie tlače (knihy, noviny, časopisy)
Obdobie elektronickej komunikácie
Televízia
Film
Internet
Teletext
Tlačové agentúry
Bilboardy
Ďalšia druhy médií
Použitá literatúra
Zdroje:
- RANKOV, P.: Masová komunikácia, masmédií a informačná spoločnosť. 1. vyd. Levice: L. C. A., 2002. 85s. ISBN 80-88897-89-0
- HÖGEROVÁ, J. a kol.:My a médiá: Príručka k ročnej téme 2007/2008. 1. vyd. Bratislava: DUPRINT, 2007.102s. ISBN 978-80-88710-82-0
- http://sk.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9di%C3%A1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.