Popis:
Demarketing je pokus alebo zariadenia na zníženie alebo obmedzenie dopytu po spotrebe určitého výrobku alebo služby na starosti, trvalo alebo dočasne. Tento pokus je viedli k výsledku nadmerné dopytu, ktoré môžu mať nejaký vplyv na ciele organizácie. Preto demarketing je možné použiť v oboch súkromného a verejného sektora cieľov. Marketing sa v podstate riešia problém rastúcej alebo stimulácia dopytu, pokiaľ ide o priebehu dodávok. Používanie tohto 4P to z hospodárskych koncepcia však stáva ústredným bodom tohto ciele. Marketing sa zameriava na definovanie firemných cieľov, zaznamenali významný trh, a pochopiť potreby a priania zákazníkov. A firmy, zároveň môžu byť obmedzené, s problémom zákazníka mixu a marketingového mixu rozhodnutia.
Demarketing možno použiť ako prostriedok na zníženie alebo zníženie celkového dopytu, alebo typy dopytu a používa vo vzťahu k určitej fáze dodávky. Akonáhle firma pripúšťa, že demarketing je potrebné, potom všetky marketingové prístupy možno uplatniť. Marketing má bolo navrhnuté, aké dôležité je dilema klesajúci dopyt, rovnako ako na dilema rastúci dopyt. Demarketing by nemala byť klasifikovaná ako jednoduchý marketing v opačnej strane, kde sa 4P pre uvádzanie na trh sú použité k zníženiu dopytu. Ak demarketing je vhodne vykonaná, potom firma je schopná využívať životaschopné budúcnosti a lepšie zabezpečené, predvídateľné krátkodobo.
Kľúčové slová:
Demarketing
zákazníci
spokojnosť zákazníkov
marketing