Detský spotrebiteľ a marketingová komunikácia
Popis:
Seminárna práca sa skladá z teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť obsahuje informácie o marketingovej komunikacii zameranej na detskeho spotrebitela a v praktickej časti sú popísane jednotlive nastroje marketingoveho mixu s orientaciou na konkretny produkt.
Kľúčové slová:
detský spotrebiteľ
marketingová komunikácia
reklama
Obsah:
- Marketingová komunikácia
Prečo sa firmy orientujú na detského spotrebiteľa?
Ako deti vnímajú reklamu?
Praktická časť
Nástroje marketingovej komunikácie
Reklama
Čo by reklama mala obsahovať?
Čo by naopak reklama nemala obsahovať?
Praktická časť
Podpora predaja
Praktická časť
Public relation
Praktická časť
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.