Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Diagnostika a hodnotenie čítania

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20371
Posledná úprava
03.03.2009
Zobrazené
2 766 x
Autor:
sweetchild
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Diagnostika ako východisko individualizácie vyučovania
Čítanie je druh rečovej činnosti spočívajúci vo vizuálnej recepcii znakov (slov, viet, nejazykových symbolov), ktoré sú podnetom pre myšlienkovú činnosť (porozumenie významu znakov). Proces čítania zahŕňa niekoľko fáz, ktorých výsledkom má ideálne byť porozumenie čítaného textu a vnútorné spracovanie príslušnej informácie.

Cieľom diagnostiky je predovšetkým zistiť východiskové poznatky, vedomosti a spôsobilosti dieťaťa, z ktorých sa bude ďalej vychádzať, od ktorých sa bude odvíjať vyučovanie tak, aby na ne kontinuitne nadväzovalo. Diagnostika je teda východiskom toľko proklamovanej, ale už len zriedka realizovanej individualizácie vyučovania.

Kľúčové slová:

diganostika čítania

hodnotenie citania

gramotnosť

citanie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko