Dieťa v reklame
Popis:
Jednou z najchúlostivejších oblastí ktorú upravuje IV.časť Etického kódexu, je reklama zameraná na cieľovú skupinu detí a mládeže.
Kľúčové slová:
dieťa v reklame
etika v reklame
etický kódex
etické normy
reklama
Zdroje:
- 1. HANULÁKOVÁ, E.: Reklama a etika: Bratislava: vyd. EUROUNION, 2002. ISBN 80-88984-37-8
- 2. Rada pre reklamu. 2006. Etické zásady reklamnej praxe platné na území Slovenskej republiky. http://www.rpr.sk/kodex.php
- 3. Reklamný TV spot banky VÚB, a.s. „Danka a Janka“
- 4. Stratégie-online. 2006. Premiérové kampane – December 2006.
- http://www.strategie.sk/showdoc.do?docid=36
- 5. Rada pre reklamu, Arbitrážny nález č.58 (10/01), rok 2006,
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.