Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Dopytovanie a pozorovanie ako vybrané metódy marketingového výskumu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40524
Posledná úprava
19.07.2012
Zobrazené
2 241 x
Autor:
RoxAndy
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Čo to je marketingový výskum a jeho metódy. V súčasnosti sa každá firma, bez ohľadu na to, či ide o malý podnik alebo nadnárodnú spoločnosť, snaží čo najefektívnejšie usmerňovať svoju činnosť na trhu. V čase, keď je na trhu prebytok ponuky nad dopytom a vládne neustály boj o zákazníka, sa totižto nevypláca spoliehať sa len na vlastnú intuíciu, skúsenosti alebo znalosti o trhu. Z tohto dôvodu je potrebné, aby firma neustále zhromažďovala informácie o mnohých faktoroch trhu ako sú jej zákazníci, konkurenti, vývojové trendy a podobne. Tieto informácie sú dôležité pre marketingových manažérov na identifikáciu trhových príležitostí. Na získanie týchto informácií slúži marketingový výskum, ktorý je dôležitou súčasťou marketingového informačného systému. Na nasledujúcich stranách sa bližšie oboznámime s dopytovaním a pozorovaním, ktoré sú najčastejšie používanými metódami marketingového výskumu.

Kľúčové slová:

marketing

dopytovanie

pozorovanie

experiment

dotazník



Obsah:
  • Úvod 2
    1. Marketingový výskum a proces jeho uskutočňovania 3
    2. Zdroje a metódy zberu údajov marketingového výskumu 4
    2.1 Zdroje sekundárnych údajov 4
    2.2 Metódy a nástroje zberu primárnych údajov 4
    2.2.1 Experiment 5
    2.2.2. Dopytovanie 5
    2.2.3. Pozorovanie 7
    2.2.4. Dotazník ako nástroj získavania primárnych údajov 7
    Záver 10
    Zoznam použitej literatúry a internetových stránok 11

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko