Ekonomický plán - Kvetinárstvo MADUX, s. r. o.
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
15 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
14001 |
Posledná úprava
09.03.2022 |
Zobrazené
2 190 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
ÚVOD
MADUX, s. r. o. je kvetinárstvo, ktorého vznik sa datuje na rok 1935. Zakladateľmi boli pán Velič a pán Varga, ktorých cieľom bolo priniesť na slovenský trh zahraničné produkty - kvetiny. Pôsobila až do roku 1951, kedy bolo znárodnené. Sídlo bolo na Vazovovej 4 v Bratislave. Tovar dovážali osobne z Holandska, neskôr za pomoci distribučnej firmy Fergie. V roku 1951 sa stal podnik štátnym a jeho činnosť postupom času zanikla, konkrétne v roku 1960. Priestory boli vrátene v roku 1990 potomkom majiteľov, ktorí ich prenechali svojim dcéram. Prevádzka bola obnovená a to v pôvodnom duchu priniesť na slovenský trh cudzokrajné kvety. Podnik začal prosperovať a od roku 2002 sa rozšíril do nákupných centier Bratislavy.
DEFINOVANIE FIRMY
MADUX, s. r. o. neprerušil spoluprácu s holandskou firmou Fergie, a aj dnes patrí medzi jej hlavných dodávateľov. Medzi ďalších dodávateľov patrí Izrael, Maďarsko a Česká republika. Dovážané semená rastlín sa skladujú a pestujú v bratislavských skleníkoch.
Marketingová stratégia obsahuje:
· manéver na prekonanie konkurencie (certifikát)
· model správania sa v plánovaných a neplánovaných aktivitách
· pozíciu ( na základe dlhoročného pôsobenia na trhu si firma vybudovala dobré meno )
· perspektívu ( v dôsledku dosiahnutých cieľov sa firma vníma ako prosperujúca )
· strategický plán
...
Kľúčové slová:
makretingový plán
marketing
manažment
strategický marketing
podnik
podnikanie
SWOT analýza
marketingový audit
konkurencia
zákazník
komunkácia
cena
produkt
marketingový mix
distribúcia
Obsah:
- Úvod -3-
Zadefinovanie firmy -4-
SWOT analýza -7-
Marketingový audit -8-
Konkurencia -9-
Zákaznícka metóda ABC -10-
Zdroje:
- prednášky
- poznámky
- vzorový príklad
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.