Ekonomický rast a rovnováha
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18279 |
Posledná úprava
14.02.2009 |
Zobrazené
1 086 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Konkurencia sa vo všeobecnosti chápe ako ekonomické súťaženie dvoch alebo viacerých subjektov na trhu Súťaženie na trhu prebieha medzi predávajúcimi a kupujúcimi o podmienkach nákupu a predaja výrobných zdrojov, hotových výrobkov a služieb. Taktiež existuje súťaženie na trhu medzi jednotlivými subjektmi v skupine predávajúcich alebo medzi jednotlivými subjektmi v skupine kupujúcich. Konkurencia v rámci skupiny predávajúcich vyvíja tlak na znižovanie ceny a zvyšovanie kvality a prospieva kupujúcim. Silná konkurencia medzi výrobcami spôsobuje, že ceny výrobkov alebo služieb sa blížia k ich výrobným nákladom a navyše k výrobným nákladom najefektívnejšieho výrobcu. Konkurencia medzi kupujúcimi zvyšuje ceny a prospieva predávajúcim.
Kľúčové slová:
ekonomickýrat
rovnováha
konkurencia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.