Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 056   projektov
0 nových

Elektronické obchodovanie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37349
Posledná úprava
18.04.2011
Zobrazené
1 737 x
Autor:
r.e.n.d.a
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Seminárna práca je zameraná na elektronické obchodovanie - prečo je dôležité, internet ako súčasť, výhody a nevýhody elektronického obchodovania a formy elektrického obchodovania.

Kľúčové slová:

elektronické obchodovanie

internet

výhody

nevýhody

formy



Obsah:
  • Prečo sa práve elektronické obchodovanie stalo takým významným faktorom súčasnej doby?
    Elektronické obchodovanie
    Internet a elektronické obchodovanie
    Internet a jeho výhody
    Pre podnikateľov poskytuje rad iných výhod
    Formy elektronického obchodovania
    eGovernment
    eBusiness
    eCitizen
    Slovenská republika
    Hlavné výhody eGovernmentu
    eBusiness a eCitizen
    Výhody elektronického obchodovania pre podnikateľa a zákazníka
    Nevýhody elektronického obchodovania pre podnikateľa a zákazníka
    K odstráneniu bariér rozvoja elektronického obchodovania by mohli napomôcť nasledujúce odporúčania...

Zdroje:
  • Blažková, M. 2005. Jak využít internet v marketingu. Praha: Grada. 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1
  • Benešová, D. 2009. Prínosy a bariéry e-businessu v obchodno-podnikateľských službách, In: Ekonomika CR a podnikanie. ISSN 1337-9313, január 2009, roč. 1, č.1
  • Benešová Dana. 2008. Problémy rozvoja elektronického podnikania v slovenských podnikoch. In: Nová ekonomika. ISSN 1336 – 1732, apríl 2008, roč. 1
  • Delina, R. - Vajda, V. 2005. Asistent elektronického obchodu. Prešov: Slovenská obchodná a priemyselná komora. 2005. 132 s. ISBN 80-89105-21-1
  • Donát, J. 2000. e-Business pro manažery. Praha: Grada. 2000. 84 s. ISBN 80-247-9001-7
  • Kotler, P. 1998. Marketing Management. Praha: Grada. 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-58
  • Sedláček, Jiří. 2006. E-komerce, internetový a mobil marketing od A po Z. Praha: BEN – technická literatura. 2006. 352 s. ISBN 80-7300-195-0
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko