Epištolárna publicistika v slovenských obrázkových týždenníkoch
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
700 |
Posledná úprava
08.05.2017 |
Zobrazené
4 623 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pre svoju seminárnu prácu som si vybrala tému epištolárnej publicistiky, pretože som s ňou priamo konfrontovaná pri práci v redakcii. Problém veľkosti priestoru určenému názorom čitateľov a príslušných inštitúcií nie je v obrázkových týždenníkoch až taký akútny ako napríklad v dennej tlači, pretože informácie nie sú až také aktuálne a spoločensky závažné, no napriek tomu sa mi zdal zaujímavý.
Hoci na Slovensku existuje dostatočný kolorit rôznorodej tlače, rozhodla som sa venovať obrázkovým týždenníkom, z ktorých som si ako špecifickú zložku vybrala tie najčítanejšie
(Live, Markíza, Plus7dní, Šarm a Život).
Vybraná vzorka zároveň vykresľuje aj čiastočnú bulvárnu žurnalistiku, preto sú podľa môjho názoru ohlasy čitateľov početnejšie a ankety žiadanejšie ako v iných periodikách.
Kľúčové slová:
epištolárna žurnalistika
ohlasy
anketa
diskusia
žurnalistický list
Markíza
Plus7dní
Šarm
Život
Obsah:
- Úvod -3-
1. Všeobecná charakteristika epištolárnej žurnalistiky -4-
2. Charakteristika ohlasu -5-
2.1 Využitie ohlasu vo vybraných týždenníkoch -6-
3. Charakteristika ankety -8-
3.1 Využitie ankety vo vybraných týždenníkoch -9-
4. Charakteristika diskusie -10-
4.1 Využitie diskusie vo vybraných týždenníkoch -11-
5. Charakteristika žurnalistického listu -12-
5.1 Využitie žurnalistického listu vo vybraných týždenníkoch -13-
Záver -14-
Použitá literatúra -15-
Prílohy -16-
Zdroje:
- VEĽAS Štefan, Teória a prax novinárskych žánrov II, Univerzita Komenského Bratislava, 2000
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.