Popis:
Etika slušného a správneho spoločenského vystupovania nestráca na aktuálnosti ani vo veku, keď mnohé činnosti za nás robia moderné stroje. Výzor, správanie, spôsob reči, vystupovovanie na pracovných a iných stretnutiach, vystupovanie na verejnosti atď. sú pre človeka, ktorý chce v živote niečo dokázať, resp. docieliť, rovnako dôležité ako jeho prax a schopnosti. Ľudia, ktorý sa nevedia správať v spoločnosti, riskujú určitým spôsobom vo svojej kariére. Odborníci tvrdia, že úspešná kariéra je kombináciou 15% schopností a zvyšných 85% patrí „ spoločenskej zručnosti“.Spôsob, akým sa ľudia prezentujú, napovedá veľa aj o tom, ako si cenia sami seba a ako si vážia ostatných. Charakterizuje zmysel pre kvalitu, tvorivosť a profesionalitu.
Kľúčové slová:
Etický rámec podnikania
etika
podnikanie
Obsah:
- Úvod
Etika v podnikaní
Úrovne podnikateľskej etiky
Etika v marketingu
Záver
Zdroje
Zdroje: