Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Etika a etiketa v elektronickej komunikácii manažéra

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8163
Posledná úprava
02.02.2018
Zobrazené
6 800 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Komunikácia a spolupráca je základným kameňom dnešnej spoločnosti. Výmena informácií a prostriedky pre tímovú spoluprácu predstavujú kritický bod pre rozvoj akejkoľvek ľudskej aktivity. Ak hovoríme o manažérskej aktivite, treba brať do úvahy jeho profesionálne správanie sa v oblasti elektronickej komunikácie.
Prvá kapitola obsahuje tematickú časť zameranú na objasnenie pojmov súvisiacich s touto tematikou. Druhá kapitola hovorí o komunikácii manažéra ako takej a nástroje, ktorými by mal manažér disponovať v profesionálnej komunikácii. Tretia kapitola pozostáva z konkrétnych bodov, ktoré by mal manažér akceptovať pri písaní správ v elektronickej forme a rady, ako sa vyhnúť nepríjemným záležitostiam.

Kľúčové slová:

manažérske techniky

etika

etiketa

komunikácia

elektronická komunikácia



Obsah:
  • 1. Úvod 3
    2. Etika, etiketa, komunikácia. definícia pojmov 4
    2.1 Etika 4
    2.2 Etiketa 4
    2.3 Etika a jej vzťah k etikete 4
    2.4 Komunikácia 5
    3. Komunikácia manažéra 5
    3.1 Komunikačné zručnosti manažéra 5
    4. Etika v elektronickej komunikácia manažéra 6
    4.1 Prvky e-mail etiky 7
    4.1.1 Formát e-mailu 7
    4.1.2 Dlhá správa a vyžiadaná odpoveď 7
    4.1.3 Adresát 7
    4.1.4 Prílohy 7
    4.1.5 Správy osobného charakteru 8
    4.1.6 Osobné pocity v e-maily 8
    4.1.7 Zlé správy 8
    4.1.8 Poskytovanie informácií 8
    4.1.9 Sťažnosti 8
    5. Záver 9
    6. Bibliografia 10

Zdroje:
  • Horňák, P.: Nová abeceda reklamy, Central European Advertising 2003 s. 64
  • Http://www.satkd-wtf.sk/o%20taekwondo/e&e/etiketa.htm
  • Http://referaty.atlas.sk/vseobecne-humanitne/nauka-o-spolocnosti/29743/etiketa-a-jej-vyvoj
  • Halečka, T.: Reklama a etika predaja
  • Bláha, J., Dytrt, Z.: Manažérska etika, Management Press 2003, ISBN 80-7261-084-8
  • Málek, J.: Význam etiky vo vzťahu k elektronickej pošte
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko