Faktory ovplyvňujúce zákaznika pri kúpe automobilu (Metodológia výskumu)
Popis:
Výskum faktorov ktoré ovyplyvňujú zákazníka pri kúpe auta. Práca obsahuje dotazník, výskumnú vzorku, teóriu, analytickú časť atď.
Predmetom tejto práce bude objektívne zistiť, ktoré faktory vplývajú zákazníkov pri výbere nového automobilu.
Zozbierame si dostatočné množstvo teoretických informácii k danej problematike. Zameriame sa najmä na poznatky z oblasti základného zloženia automobilu a taktiež štúdiám z oblastí týkajúcich sa vybavenia automobilu ktoré by mohlo ovplyvniť zákazníka pri konečnom výbere.
Zo zozbieraných údajov zostavíme dotazník, ktorý bude zisťovať, ktoré faktory ovplyvňujú zákazníka najviac pri výbere nového automobilu. Taktiež zistíme aj vplyv asistenčných a servisných služieb na zákazníka.
Cieľom mojej práce bude v konečnom dôsledku vygenerovať zoznam faktorov, ktoré priamo či nepriamo vplývajú na zákazníka pri výbere nového automobilu. Výsledky mojej práce môžu byť aplikované v sfére predajcov automobilov.
Kľúčové slová:
zákaznik
metodológia
socialný výskum
predaj automobilov
Obsah:
- ÚVOD 5
1. TEORETICKÁ ČASŤ 5
1.1. História automobilov 5
1.2. Rozdelenie motorov 6
1.2.1. Dvojtaktný motor 6
1.2.2. Wankelov motor 6
1.3. Spotreba 8
1.3.1. Vplyv techniky jazdy na spotrebu 8
1.3.2. Vplyv technického stavu na spotrebu 8
1.4. Psychológia bezpečnej jazdy 10
1.4.1. Reakčný čas 10
1.4.2. Únava a vek vodiča 10
1.4.3. Čas za volantom 11
1.4.4. Alkohol, liečivá, káva 12
1.5. Jazda v daždi 12
1.5.1. Mrholenie, začiatok dažďa 12
1.5.2. Brzdenie 12
1.5.3. Aquaplaning 12
1.5.4. Pneumatiky 13
1.6. Jazda v noci 14
1.6.1. Reflektory 14
1.6.2. Oslňovanie 14
1.7. Jazda v hmle 15
1.7.1. Pred jazdou 15
1.7.2. Orientácia na ceste 15
1.7.3. Rýchlosť jazdy 16
1.8. Elektronika v automobiloch 17
1.8.1. Automatické zapínanie svetiel 17
1.8.2. Tempomat 18
1.9. Servis 19
2. ANALYTICKÁ ČASŤ 20
2.1. Prieskumné ciele 20
2.1.1. Formulovanie problému 20
2.2. Prieskumné hypotézy 20
2.3. Prieskumná vzorka 21
2.4. Prieskumná metodika 23
2.5. Spracovanie výsledkov prieskumu 24
3. NÁVRHOVÁ ČASŤ A DISKUSIA 28
ZÁVER 28
ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 29
PRÍLOHY 30
Zdroje:
- KUBA, J. 1986. Stop auto-moto revue. Pravda Bratislava. ISSN 212-649-309, 1988, roč. 16, č. 1, s. 39.
- DVORSKÝ, K. 1986. Stop auto-moto revue. Pravda Bratislava. ISSN 212-649-105, 1988, roč. 16, č. 4, s. 34-35.
- PAULINY, A. 1986. Stop auto-moto revue. Pravda Bratislava. ISSN 212-649-407, 1988, roč. 16, č. 9, s. 34-35.
- BIBZA, J. 1986. Stop auto-moto revue. Pravda Bratislava. ISSN 212-649-442, 1988, roč. 16, č. 10, s. 32-33.
- HURTEŠÁK, T. 1987. Stop auto-moto revue. Pravda Bratislava. ISSN 212-649-498, 1987, roč. 17, č. 12, s. 40-41.
- PARDEL, F. 1986. Stop auto-moto revue. Pravda Bratislava. ISSN 212-649-308, 1986, roč. 16, č. 4, s. 30-31.
- SCHWARTZBAUER, J. 2005. Das auto. Berlin: Neueverleger. 2005.ISBN 80-07-00031-5.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.