Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Farby v reklame

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20222
Posledná úprava
27.02.2009
Zobrazené
2 423 x
Autor:
zuzik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Najdôležitejším faktorom formovanie nálady každej reklamy je farba, ktorá je úzko spojená s funkciou predstavila produkt a priniesť na mysli konkrétne združenia a pocity. Môžu byť tiež vlajkovou loďou spoločnosti, ako je logo. Farba môže byť vyjadrená chuť, vôňa, temperament, emócie, možno ňou opísať, v podstate všetky funkcie a vytvárať presné vlastnosti tovaru Najčastejšie používané farby sú modrá a červená, ktoré sa perfektne dopĺňajú ako pár presne opačnou symbolikou. Tieto rozdiely sa dajú ľahko vysvetliť na príklade teplej a studenej vody, aj pre ne sú určené práve tieto farby. Modrá sa považuje za symbol slobody, mieru, a dokonca i smútku, neviny, priestoru, vzduchu, čistoty a sviežosti. Symbolizuje nežnosť v rôznych významoch, od slabého vetra alebo vody na jemnosť ľahkých cigariet. Zelená farba je spojená najmä s bylinkami a prírodou, ktoré sú charakteristické pre prírodnú kozmetiku, lieky a potraviny, používa sa v kombinácii so zdravím. Žltá je výrazom energie, radosti, počasia, tepla a slnka. Je to farba zdravia a optimizmu, a nadväzuje na veľkonočné sviatky. Viac-menej sa stotožňuje aj s agresiou.

Kľúčové slová:

farby

farby v reklame

vplyv farieb na reklamu



Zdroje:
  • 1.tp://www.oreklame.estranky.sk/clanky/teoria-o-reklame/ciele-reklamy
  • 2.Hradiská, E. : Psychológia a reklama. Bratislava, Elite 1999
  • 3.Kretter, A. : Marketing a reklama. Košice, Kredit 1998
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko