Fiktívna firma Alpia - seminárna práca z marketingu
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
14 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12203 |
Posledná úprava
02.10.2019 |
Zobrazené
1 333 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Fiktívna firma Alpia, ktorá je predmetom mojej seminárnej práce, vznikla v roku 2000 a od tejto doby si vybudovala stabilné miesto v silnej konkurencii na sídlisku Ľadoveň v Martine. Tento podnik poskytuje služby v oblasti zábavy a relaxu. Podnik je rozdelený do týchto hlavných častí- bar, herňa s biliardom a bowlingom a diskotéka.
Kľúčové slová:
mikroprostredie
makroprostredie
segmentácia trhu
marketing
marketingový mix
produkt
cena
zákazníci
podpora predaja
reklama
public relations
Obsah:
- Úvod
Mikroprostredie
Makroprostredie
Marketingový mix
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.