Filozofia (seminárna práca o výchovno-vzdelávacom procese)
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
8 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16298 |
Posledná úprava
17.01.2009 |
Zobrazené
1 907 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Vzťah „učiteľ- žiak“ vo výchovno-vzdelávacom procese.
Výchova v každom kúte sveta je problematická pre každého jedinca, na ktorého sa výchovné pôsobenie upriamuje. Každý z nás je akýmsi účastníkom výchovy, pričom musí plniť rôzne úlohy a zohľadňovať spoločenské požiadavky doby, v ktorej žije. Výchova sa rozvíja, je dynamická, stále viac zložitejšia so zreteľom na presne stanovený cieľ výchovného pôsobenia. Stáva sa čoraz viac neoddeliteľnou súčasťou kultúry spoločnosti.
Kľúčové slová:
filozofia
výchova
vzdelávanie
Zdroje:
- Velikanič, J.: Skúšanie, hodnotenie a klasifikácia, Bratislava 1973
- Prủcha, J. – Walterová, E.-Mareš, J.: Pedagogický slovník, 1. vyd.Praha 1995
- Ďurič, L. – Kačáni, V.: Učiteľská psychológia, SPN, Bratislava
- Helus, Z.: Pojetí žáka a perspektivy osobnosti, SPN, Praha 1982
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.