Firemná identita (Corporate identity) ako východisko public relation
«»
Popis:
Public Relation - definícia pojmu
Public relations (zjednodušene PR alebo vzťahy s verejnosťou) sú v súčasnej dobe jedným zo základných tém preberaných v spoločnosti. Vývoj západnej a stredoeurópskej spoločnosti so sebou prináša nespočetné množstvo zmien, pri ktorých široká verejnosť hrá jednu z kľúčových rolí, keďže stále záleží na tom, ako spoločnosť príjme aktuálne myšlienky, trhové výrobky a spoločenské trendy. Civilizácia sa neustále vyvíja a viac záleží, aký je postoj verejnosti a jej mienky. Základom je získanie dôvery, dosiahnutie súhlasu s novými ideami a produktmi, zjednodušene povedané - je potrebné zbližovať postoje ľudí. K tomu je potrebná najmä obojstranná komunikácia medzi organizáciou a verejnosťou, vytváranie dobrých vzťahov a neustála práca so spoločnosťou. Môžeme povedať, že vyššie spomínané slová utvárajú podstatu a zmysel public relations. (Sloboda, 2006)
Kľúčové slová:
firemná identita
firemný imidž
corporate design
corporate identity
public relation
Obsah:
- Public Relation - definícia pojmu
Firemná identita ( Corporate identity ) - CI
Firemný vizuál - Corporate design (CD)
Firemná komunikácia - Corporate Communications (CCom)
Firemná kultúra - Corporate Culture (CCU)
Firemný imidž - Corporate Imge
Zoznam bibliografických odkazov
Zdroje:
- ČIHOVSKÁ, V., 2001. akol.: Firemný imidž. Bratislava: Eurounion.152s. ISBN 80K85943K57K3
- FORET,M.,2006.Marketingová komunikace.Brno: Computer Press. 443s. ISBN 80K251K1041K9.
- LIESKOVSKÁ,V.2000. Imidž v teórii a praxi. Bratislava: vyd. EKONÓM, 152s. ISBN 80K225K1252K4.
- NĚMEC,P., 1996. Public Relations. Praxe komunikace s veřejností. Praha: Management Press 212s.ISBN 80K7169K988K8.
- SVOBODA,V.,2006. Public relation moderne a účinne. Praha: Grada. ISBN 978K80K210K4430K
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.