Firemná kultúra
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
7 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18973 |
Posledná úprava
27.01.2009 |
Zobrazené
1 720 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Teoretici, zaoberajúci sa firemnou kultúrou, sformulovali množstvo definícií firemnej kultúry.
„Kultúra je niečím, čo Lévy-Bruhl nazval „kolektívnou reprezentáciou“ viery a hodnôt, ktoré sú nepochybne základnými predpokladmi, na ktorých sú založené racionálne argumenty tej – ktorej spoločnosti“.
Kľúčové slová:
firemná kultúra
prvky
stratégie
faktory
prajavy
typologie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.