Firma a jej podstata z hľadiska mikroekonómie
Popis:
Práca obsahuje word súbor aj prezentáciu na tému Firma a jej podstata z hľadiska mikroekonómie.
Definícia firmy (podnik)
V makro- a mikroekonómii je to ekonomický subjekt, ktorý vyrába statky a služby, ponúka ich na trhu tovarov a na trhu výrobných faktorov vytvára dopyt po výrobných faktoroch potrebných pre ich výrobu. Je opakom súkromných domácností.
Druhy firiem
a) Podľa veľkosti – rozoznávame malé, stredné a veľké firmy. Kritérium pre vymedzenie jednotlivých skupín nie je pritom jednotné v čase a priestore. Tieto kritéria možno rozdeliť na kvantitatívne (veľkosť firmy meraná počtom pracovných síl, objemom výroby a výškou investovaného kapitálu) a kvalitatívne (pri malých firmách vlastník sám riadi výrobu).
...
Kľúčové slová:
firma
mikroekonómia
definícia firmy
druhy firiem
stratégie firiem
Obsah:
- 1 Definícia firmy(podnik)
2 Druhy firiem
3 Ciele firmy
4 Členenie podnikových cieľov
5 Stratégia a taktika firmy
6 Typy stratégii firmy
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.