Firma TAURIS, a.s. - marketingová analýza
«»
Popis:
TAURIS, a.s. je slovenská spoločnosť zaoberajúca sa spracovaním mäsa a výrobou mäsových výrobkov. Spoločnosť vznikla privatizáciou štátneho podniku Mäsový priemysel v r. 1992. Z mäsokombinátu regionálneho významu sa podarilo spoločnými silami zamestnancov a vedenia vybudovať moderný mäsokombinát. Spoločnosť Tauris vychádza z tradícií mäsiarstva a uvedomuje si svoju zodpovednosť k nim. Po dynamickom nástupe, ktorý zaznamenal TAURIS, a.s.v rokoch 1992-93 sa akcionári rozhodli vytvoriť rezortnou diverzifikáciou nadregionálnu holdingovú spoločnosť.
Kľúčové slová:
Tauris
marketing
segmentácia trhu
cena
marketingový mix
informačný systém
analýza
mikroprostredie
zákazníci
makroprostredie
konkurencia
Obsah:
- 1. Charakteristika firmy -3-
2. Marketingové prostredie -5-
3. Marketingový informačný systém -7-
4. Segmentácia trhu -8-
5. Marketingový mix -9-
6. Návrhy a odporúčania -12-
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.