Game theory
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17140 |
Posledná úprava
17.12.2008 |
Zobrazené
1 215 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ak na trhu súperí iba málo firiem, činnosť jednej firmy bude mať veľmi veľký vplyv na jej rivalov. K maximalizovaniu ziskov je preto pre managera dôležité, aby bral do úvahy dopad svojich rozhodnutí na správanie managerov ostatných firiem na trhu. Teória hier je pre managerov veľmi dôležitá, či už v rámci trhu, kde vládne vzájomná závislosť firiem alebo v rámci spoločnosti na analyzovanie rozhodnutí alebo monitorovanie a jednanie so zamestnancami.
Kľúčové slová:
game theory
oligopol
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.