Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Globalizácia a rozhodovacie procesy podniku pri vstupe na medzinárodný trh

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29243
Posledná úprava
13.01.2010
Zobrazené
1 606 x
Autor:
newsy
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD


Globálna stratégia je založená na odhaľovaní interakčných vzťahov podnikov na svetových trhoch, ich rozvoj je postupne odvodzovaný od rozsahu ich pôsobenia na trhu, prenikanie na nové trhy, od rastu flexibility podniku šírením nielen aktivít obchodných, ale aj výrobných do oblastí s výhodnejšími podmienkami. V neposlednej miere je to závislosť odvodená od úrovne vedomostí, informácií.
Za hlavný cieľ marketingovej stratégie v najvšeobecnejšom vyjadrení možno považovať tvorbu optimálneho variantu dlhodobého smerovania podniku, ktoré rešpektuje ako vonkajšie trhové podmienky, tak aj vnútorné podnikové možnosti, s cieľom zabezpečiť trvalý rozvoj a prosperitu podniku.
V mojej práce som sa zamerala hlavne na analýzu globalizácie firmy Slovnaft, a. s.

Kľúčové slová:

Globalizácia

rozhodovacie procesy

vstup na medzinárodný trh


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko