Popis:
ÚVOD
Globálna stratégia je založená na odhaľovaní interakčných vzťahov podnikov na svetových trhoch, ich rozvoj je postupne odvodzovaný od rozsahu ich pôsobenia na trhu, prenikanie na nové trhy, od rastu flexibility podniku šírením nielen aktivít obchodných, ale aj výrobných do oblastí s výhodnejšími podmienkami. V neposlednej miere je to závislosť odvodená od úrovne vedomostí, informácií.
Za hlavný cieľ marketingovej stratégie v najvšeobecnejšom vyjadrení možno považovať tvorbu optimálneho variantu dlhodobého smerovania podniku, ktoré rešpektuje ako vonkajšie trhové podmienky, tak aj vnútorné podnikové možnosti, s cieľom zabezpečiť trvalý rozvoj a prosperitu podniku.
V mojej práce som sa zamerala hlavne na analýzu globalizácie firmy Slovnaft, a. s.
Kľúčové slová:
Globalizácia
rozhodovacie procesy
vstup na medzinárodný trh