Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Hodnota pre zákazníka

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46266
Posledná úprava
19.11.2015
Zobrazené
1 477 x
Autor:
urboo14
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V dnešnej dobe, kedy na trhu prevažuje ponuka nad dopytom, sa podniky snažia prísť na spôsob, ako si získať nové aj uchovať tie existujúce zákazníkov. Jednou z možností je ponúknuť zákazníkom vysokú hodnotu. Hodnota pre zákazníka je pomer medzi tým, čo zákazník získa a čo obetuje. Najväčšiu hodnotu potom zákazníci vnímajú u takých produktov, ktoré spĺňajú takzvanú podmienku "za málo peňazí veľa muziky." Hodnotou pre zákazníka sa zaoberá kopa (predovšetkým zahraničných) autorov. Niektorí považujú za najdôležitejšiu súčasť hodnoty vzťah so zákazníkom, niektorí vsádzajú na výnimočné vlastnosti produktu. Všetci sa ale zhodujú, že hodnota pre zákazníka je niečo, čo sa nedá ďalej zanedbávať a ignorovať.

Kľúčové slová:

hodnota

zákazník

manažment

management

zdroje

potreby

zákazník

spokojnosť



Obsah:
  • Úvod 3
    1 Hodnota 4
    1.1 Potreby 4
    1.2 Zdroje 5
    1.3 Meranie hodnoty pre zákazníka 6
    1.4 Dimenzie a kategória hodnoty pre zákazníka 7
    2 Hodnota pre zákazníka a podnik 8
    2.1 Hodnotový management 10
    2.2 Vzťah so zákazníkom 10
    2.3 Spokojnosť a hodnota pre zákazníka 11
    2.4 Meranie spokojnosti 13
    Záver 15
    Zoznam bibliografických odkazov 16

Zdroje:
  • CHURCHILL, Gilbert A; PETER, Paul J. Marketing : creating value for customers. Burr Ridge : Irwin, 1995. 703 s. ISBN 0256125392.
  • DAY, George S. Market driven strategy : processes for creating value. New York : The Free Press, 1990. 405 s. ISBN 0029072115.
  • FUCHS, Kamil; TULEJA, Pavel. Základy ekonomie. Vyd. 1. Praha : Ekopress, 2003. 347 s. ISBN 8086119742.
  • KIM, W. Chan. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2005. 236 s. ISBN 8072611283.
  • KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha : Grada, 2001. 719 s. ISBN 8024700166.
  • LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Diferencované řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 268 s. ISBN 9788024731551.
  • SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha : Grada, 2003. 116 s. ISBN 8024705141.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko