Hračka a jej úloha v edukačnom procese
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
19 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4359 |
Posledná úprava
20.08.2017 |
Zobrazené
2 690 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Najprirodzenejším spôsobom pre deti je učiť sa hrou. Práve preto pre deti hra a učenie nie sú v protiklade. Deti sa pri hre učia a zároveň sa cítia príjemne. V hre dieťa nachádza uspokojenie, radosť, prináša mu pokoj, šťastie, „ventiluje“ nežiaduce vplyvy a dieťa akoby „meditovalo“. Hra je pre dieťa realitou, v ktorej si prisvojuje svet dospelých a ktorou sa pripravuje na svoj budúci život. To znamená, že v hrách zobrazuje svojráznym spôsobom činnosť dospelých a potrebuje k tomu i materiál a nástroje. Svojou fantáziou pretvára rôzne hmoty a predmety a nahrádza nimi skutočné, ale zatiaľ pre ne nedostupné materiálne hodnoty.
Kľúčové slová:
hračka
edukačný proces
deti
učenie
hra
Zdroje:
- BARTUŠKOVÁ, M. a kol. 1964. Pedagogika predškolského veku. Bratislava: SPN, 1964, ISBN 68-478-64
- OPRAVILOVÁ, E. 1988. Dieťa sa hrá a spoznáva svet. Bratislava: SPN, 1988. ISBN 067 267-88
- STOPPARDOVÁ, M. 1992. Otestujte svoje dieťa. Martin: NEOGRAFIA, 1992. ISBN 8085186
- ŠIMOVÁ, G, DARGOVÁ, J. 2001. Tvorivé dieťa predškolského veku. Prešov: ROKUS, 2001, ISBN 80-89055-11-7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.