Hudobná hádanka
Popis:
„Človek sa hrá len tam, kde je v plnom slova zmysle človekom,
a človekom je len tam, kde sa hrá.“
(Friedrich Schiller)
V prvej kapitole som sa zamerala poukázať na skutočnosť, že vyučovanie obohatené o hry, prispieva nielen k rozvoju kreativity u žiakov, ale je pre ne zaujímavejším. Žiaci ľahšie pochopia učivo, lepšie si ho precvičia a formuje aj ich osobnostné vlastnosti.
V druhej kapitole som sa zamerala na voľný čas detí a mládeže, na výchovu vo voľnom čase detí a mládeže, ako aj na výchovu zážitkom.
Kľúčové slová:
hra
žiak
motivácia
výchova
voľný čas
Zdroje:
- Hricová, I. et al: Hry a kolektívne úlohy v prírodopise. Prešov: MPC, 2003. 57 s.
- Kratochvílová, E.: Pedagogika volného času. Výchova v čase mimo vyučovania v pedagogickej teórii a v praxi. Bratislava: Univerzita Komenského, 2004. 307 s. ISBN 80-223-1930-9
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.