Image organizácie a jeho tvorba
Popis:
Pojem image pochádza z latinského imitare, čo znamená napodobňovať, neznamená však vernú napodobeninu objektu. Image firmy je súčastnými autormi vymedzovaný ako percepcia organizácie skupinou alebo skupinami ako výsledok interakcie všetkých skúseností, znalostí, dojmov, názorov, pocitov, ktoré majú ľudia v súvislosti z danou firmou, ako celkový dojem, ktorým firma pôsobí na verejnosť.
Kľúčové slová:
image
organizácia
Zdroje:
- ČIHOVSKÁ, V.: Firemný imidž. Bratislava: Eurounion 2001,
- HANULÁKOVÁ, E.: Fenomén firemného imidžu. Obchodné listy, 12, 1996, s. 24.
- VYSEKALOVÁ, J.: Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing 2009, s. 99.
- KOLEKTÍV: Ekonomická encyklopédia. Bratislava: Sprint 1995, s. 239.
- KOTLER, P.: Marketing management. Praha: Victoria Publishing 1998, s. 536.
- PŘÍBOVÁ, M.: Marketingový výskum v praxi. Praha: Grada Publishing 1996, s. 167.
- BENNETT, P. D.: Dictionary of Marketing Terms. Engiewood ClifTs, N. J.: Prentice Fiali 1988, s. 189.
- PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. a kol.: Obchodné podnikání. Praha: Management Press 1997, s. 817.
- http://www.tuzvo.sk/files/Rektorat/gasperan/emopz_prezentacie2007/Andrea_Matuskova_3sk_Imidz.doc; 28.3.2010, 19:25
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.