Imidž manažéra
Popis:
2 Imidž manažéra
Keďže manažér sa dostáva do styku s mnohými ľuďmi musí dbať o svoj imidž, ktorý sa skladá z piatich základných zložiek – vzhľad, povesť, štýl komunikácie, vystupovanie a reč tela (viď Príloha 1). Žiadnu zložku nemožno povýšiť na najvyššiu úroveň, zložky sú rovnocenné a manažér by sa mal usilovať o synergický efekt vo vzájomnej kombinácii - ide teda o spájanie síl a ich násobenie na princípe efektívnosti a úspechu.
Kľúčové slová:
imidž manažéra
Zdroje:
- Použitá literatúra
- (1) MAJTÁN, M.: Manažment. Bratislava: Ekonóm, 2001
- (2) PAPULA, J.: Manažérstvo. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1994
- (3) ČEPELOVÁ, A.: Základy manažmentu – praktikum. Bratislava: Ekonóm, 2005
- (4) VRUŽEK, Š.: Teória a prax manažmentu. Prešov: ManaCon, 1999
- (5) CLAYTON, P.: Reč tela. Praha: Ottovo nakladatelství, 2003
- (6) MATKIN, E. M.: Miluj ma ironicky. Bratislava: Slovart, 2007
- (7) KŘIVÁ, E.: Imidž vedúceho pracovníka. Dostupné na internete: <http://www.sllk.gov.sk/iml12001/iml011s59.html>
- (8) BOŠEĽOVÁ, M.: Synergia 2. Dostupné na internete: <http://www.synergia21.sk/spec_ponuka.html>
- (9) ŠIMČÁK, P.: Úlohy manažérov v podnikateľskej činnosti poľnohospodárskych podnikov. Dostupné na internete: http://www.agris.cz/vyzkum/detail.php?id=105202&iSub=566&PHPSESSID=71
- (10) GOLIAN, J.: Osobný imidž manažéra/obchodníka. Dostupné na internete: <http://www.akademiaplus.sk/rk_osobnyimidz.htm>
- (11) GFK SLOVAKIA, s. r. o.: Ľudia najviac dôverujú lekárom a učiteľom. Dostupné na internete: <http://www.gfk.sk/sk/default.asp>
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.