Implementácia a kontrola marketingovej stratégie, proces implementácie marketingovej stratégie, kontrola marketingových činností vo firme - typy marketingovej kontroly
Popis:
Ukážka:
POSTUP TVORBY RIADIACEHO APARÁTU
Riadiaci aparát je nevyhnutnou súčasťou, resp. podmienkou uskutočnenia procesu riadenia vo firmách. Pri tvorbe riadiaceho aparátu treba určiť jeho:
• Organizačnú štruktúru
• Kvalifikačno-funkčnú skladbu pracovníkov,
• Materiálno-technickú štruktúru,
• Organizačné normy usmerňujúce jeho činnosť.
Kľúčové slová:
manažér
manažment
fitma
pracovník
marketing
Obsah:
- Postup tvorby riadiaceho aparátu
Manažéri a manažment
Motivácia a potreby
Aplikácia na firmu osram slovakia, a. s.
Motivovanie pracovníkov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.