Implementácia marketingovej stratégie
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
12 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3640 |
Posledná úprava
04.05.2017 |
Zobrazené
1 551 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Výsledkom desiatok a stoviek hodín prípravy plánovacej fázy procesu strategického marketingu je marketingový plán, teda písomny dokument identifikujúci cieľový trh, špecifické marketingové ciele, rozpočet a časový harmonogram marketingového programu. Implementácia je druhou fázou procesu strategického marketingu a práve touto fá-zou sa budeme zaoberať v našej seminárnej práci.
Kľúčové slová:
implementácia
vykonávacie programy
plánovanie projektu
zavádzanie produktu
strategický marketing
Obsah:
- Úvod -3-
1. Predmet a ciele implementácie -4-
2. Výkon implementácie -5-
3. Vykonávacie programy -7-
4. Manažment projektu implementácie -9-
4.1 Proces plánovania projektu -9-
4.2 Proces riadenia realizácie projektu -10-
5. Príklady z praxe -11-
5.1 Proces koncepcie zavádzania produktu, konkrétne fázy v ING -11-
5.2 Prechod SLSP na ActiveWeb 3.0 -12-
Záver -14-
Zoznam použitej literatúry -15-
Zdroje:
- Čimo, J.- Mariáš, M.:Riadenie marketingových aktivít, GeoPARNAS Bratislava, 2005
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.