Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Implementácia marketingovej stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3640
Posledná úprava
04.05.2017
Zobrazené
1 551 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Výsledkom desiatok a stoviek hodín prípravy plánovacej fázy procesu strategického marketingu je marketingový plán, teda písomny dokument identifikujúci cieľový trh, špecifické marketingové ciele, rozpočet a časový harmonogram marketingového programu. Implementácia je druhou fázou procesu strategického marketingu a práve touto fá-zou sa budeme zaoberať v našej seminárnej práci.

Kľúčové slová:

implementácia

vykonávacie programy

plánovanie projektu

zavádzanie produktu

strategický marketing



Obsah:
  • Úvod -3-
    1. Predmet a ciele implementácie -4-
    2. Výkon implementácie -5-
    3. Vykonávacie programy -7-
    4. Manažment projektu implementácie -9-
    4.1 Proces plánovania projektu -9-
    4.2 Proces riadenia realizácie projektu -10-
    5. Príklady z praxe -11-
    5.1 Proces koncepcie zavádzania produktu, konkrétne fázy v ING -11-
    5.2 Prechod SLSP na ActiveWeb 3.0 -12-
    Záver -14-
    Zoznam použitej literatúry -15-

Zdroje:
  • Čimo, J.- Mariáš, M.:Riadenie marketingových aktivít, GeoPARNAS Bratislava, 2005
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko