Integrácia detí so ŠVVP v Maďarsku
Popis:
Vstup Maďarska do EÚ (2004) otvorilo možnosti pre znevýhodnené deti , s cieľom zabezpečiť rovnaké príležitosti v škole. Úlohy, ktoré museli byť pri integrovanom vzdelávaní splnené priniesla modernizácia v Národnom rozvojovom pláne (NRP) Operačnom programe Rozvoju ľudských zdrojov ( RLZ ) a Operačnom programe pre znevýhodnených študentov pre rovnaké možnosti štúdia.
Kľúčové slová:
integrácia
maďarsko
deti
vzdelanie
pedagogika
výhoda
Obsah:
- 1 Integrácia znevýhodnených žiakov v maďarsku
2 Úrovne a typy integrovaného vzdelávania v maďarsku:
2.1 Podmienky integrovaného vzdelávania
Literatúra
Zdroje:
- HORŇÁKOVÁ, K., KAPALKOVÁ, S., MIKULAJOVÁ, M. Kniha o detskej reči. Martin: alfaPrint, 2005. ISBN 80-969074-3-3.
- KLENKOVÁ, J. Logopedie. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-247-1110-9.
- MICHALÍK, J. a kol. Zdravotní postižení a pomáhající profese. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-859-3.
- NÁDVORNÍKOVÁ, V. Diagnostika dyslalie. In: LECHTA, V. a kol. Diagnostika narušené komunikační schopnosti. Praha: Portál, 2003, s. 35 - 47. ISBN 80-7178-801-5.
- http://www.ratolesti.sk/index.php?option=com_content&view=article&id=35:poruchy-rei&catid=5:poruchy-rei&Itemid=9
- http://logopedia.sk/clanok.php?id=16&i=nepodcenujte+nespravnu+vyslovnost
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.