Popis:
V danom projekte je opísaný metodický postup na vyučovaciu hodinu slovenského jazyka zameraný na vyvodenie hlásky "P,p".Obsahuje ciele vyučovacej hodiny,metody práce, samotný postup a použité prílohy.
Ročník: 1
Variant na SZŠ: A variant
Vyučovací predmet: slovenský jazyk a literatúra
Zložka predmetu: slovenský jazyk
Integrované predmety: prírodoveda,
Téma vyučovacej hodiny: Vyvodenie hlásky P, p
Ciele vyučovacej hodiny
a) kognitývny (informatívny): žiak vie čítať a písať písmeno P, p, vie rozlíšiť hlásku P, p na
začiatku slva a v slove.
b) afektívny (formatívny): žiak vie spolupracovať v skupine, vie dodržiavať disciplínu a pokyny
vyučujúceho
c) komunikačný (špecifický): žiak si rozvíja komunikačné zručnosti zamerané na písmeno P,
p. Žiak vie vyjadriť svoj názor.
d) psychomotorický (zmyslovo- pohybový): žiak si rozvíja jemnú motoriku a upevňuje
hygienu pri čítaní a písaní
...
Kľúčové slová:
"vyvodené hlásky P
p "
"prírodoveda"
"špeciálna pedagogika"
Obsah:
- Ciele vyučovacej hodiny
Materiálne vyučovacie prostriedky
Metodický postup na vyučovacej hodine
Prílohy 1-6