Interaktívne tabule
Popis:
Výrazný rozvoj techniky a vývoj jej aplikácií, ku ktorému dochádza v poslednom desaťročí v našej spoločnosti, má za následok, že pre školy a učiteľov sa vyslovene imperatívom doby stáva využívanie nových vyučovacích prostriedkov vo výchovno-vzdelávacích procesoch. Klasická didaktická technika ako napr. epiprojektory, filmové projektory, videotechnika je postupne na školách nahrádzaná novými technickými prostriedkami. Fakulty pripravujúce učiteľov reagujú na túto skutočnosť inováciou obsahu didakticko-technologickej prípravy budúcich učiteľov, ktorá je súčasťou všeobecnej pedagogicko-psychologickej zložky ich študijných programov. V rámci predmetov zameraných na prácu s didaktickou technikou sú budúci učitelia oboznamovaní s možnosťami využívania vyučovacích prostriedkov založených na nových audiovizuálnych prístrojoch, digitálnej technike, multimediálnych počítačoch a systémoch riadenia vzdelávania v ich budúcej profesionálnej práci.
Kľúčové slová:
interaktívne tabule
výhody
nevýhody
druhy
použitie
Zdroje:
- KLOCOKOVÁ, D. – MUNK, M. – ZÁHOREC, J.: Tvorba elektronických výučbových materiálov s dôrazom na interaktivitu a spätnú väzbu. In: INFOTECH 2007: Zborník. Olomouc : UP, 2007. ISBN 978-80-7220-301-7.
- KLOCOKOVÁ, D. – MUNK, M.: Ukážka využitia heuristiky v e-kurzoch. In: ACTA MATHEMATICA 9, IV. Nitrianska matematická konferencia: Zborník. Nitra : FPV UKF, 2006. ISBN 80-8094-036-3.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.