Komparácia stratégie spoločnosti Trenkwalder a Natek
Popis:
Témou našej seminárnej práce z predmetu Stratégia medzinárodného podnikania je porovnanie spoločnosti a ich stratégií vstupu na domáci a zahraničný trh. Urobili sme porovnanie týchto dvoch firiem: Natek s.r.o a Trenkwalder a.s. Ide o dve zahraničné spoločnosti, ktoré pôsobia na slovenskom trhu, zaoberajú sa poskytovaním služieb pre svojich zákazníkov, no každá z nich sa zameriava na inú oblasť.
V seminárnej práci sme opísali históriu oboch firiem, produktové portfólio ako aj expandovanie na jednotlivé trhy.
Na záver sme urobili zhodnotenie a porovnanie oboch firiem na lepšie posúdenie a pochopenie.
Kľúčové slová:
stratégia
Trenkwalder
Natek
celosvetový trh
zahraničný trh
personálne spoločnosti
Obsah:
- ÚVOD
1 NATEK 4
1.1 Profil spoločnosti na Slovensku 4
1.2 Predstavenie spoločnosti, hlavné činnosti 5
1.3 Pobočky 7
1.4 Stratégia rozširovania 7
1.5 Rozdiel medzi outsourcingom a klasickou personálnou agentúrou 9
2 TRENKWALDER 10
2.1 Profil spoločnosti Trenkwalder na Slovensku 10
2.2 Prehľad podnikateľskej činnosti 12
2.3 Portfólio služieb 12
2.4 Silné stránky Trenkwalder 13
2.5 Akcionári Trenkwalder a.s. 16
2.6 Míľniky spoločnosti Trenkwlader a.s. 17
2.7 Vízia a hodnoty spoločnosti 19
2.8 Trenkwalder hotel 20
2.9 Finančná stránka spoločnosti Trenkwalder a. s. 20
2.10 Stratégia vstupu na slovenský trh 21
3 POROVNANIE SPOLOČNOSTÍ 23
Použitá literatúra 24
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.