Komplexná analýza podniku
Popis:
Časť A
(Komplexná analýza podniku vo všeobecnosti)
1.Štruktúra a obsah komplexnej analýzy podniku
Štruktúru a obsah podnikovej analýzy môžeme charakterizovať na základe ročných výsledkov podnikov. Tie umožňujú najlepšie zohľadniť všetky súvislosti a vyúsťujú do veľmi preukázaných výsledkov. Analýzy, ktoré sa robia za kratšie obdobia ako napr. štvrťrok a polrok sú chudobnejšie, najmä v súvislosti s možnosťou získať vstupné údaje, ale tiež preto, že niektoré procesy ešte nie sú zavŕšené.
Táto analýza podniku je materiál, ktorý hodnotí všetky výsledky podniku za určité analyzované obdobie, identifikuje a kvantifikuje činitele, ktoré ich determinovali, dosiahnuté výsledky prolonguje do budúcnosti a všetko to komprimuje do návrhu opatrení, ktorých realizácia má zabezpečiť dosiahnutie podnikových cieľov.
Výslednosť a praktickú využiteľnosť takejto analýzy zvyšuje jej dekomponovanie na výsledky zásadné a výsledky čiastkové. Komplexnú analýzu podniku spracovávame teda v dvoch okruhoch a to :
1.zásadné výsledky = analýza súhrnných výsledkov
2.čiastkové výsledky = analýza parciálnych výsledkov.
Kľúčové slová:
výsledky podniku
analýza podniku
podnik
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.