Komunikácia a kooperácia - aktivity
Popis:
Ide o najprirodzenejšiu aktivitu dieťaťa. Každý pedagóg by mal poznať metodické zásady, ktoré platia pri zaraďovaní hier do výchovnej a vzdelávacej činnosti.
a) premyslieť, na ktorú psychickú funkciu hra pôsobí, ktorú funkciu dominantne rozvíja, ak ide napríklad o pôsobenie na psychomotorické funkcie dieťaťa, alebo na jeho vedomosti, city, na jeho vnútornú disciplínu, ale bo je hra viac zameraná na zapojenia dieťaťa do skupiny vrstovníkov, teda na jeho socializáciu, na zlepšenie jeho komunikácie alebo tvorivosti;
Kľúčové slová:
komunikácia
kooperácia
hra
aktivity
Zdroje:
- KOLČÁKOVÁ, B. M., SABOL, J. 2003. Konštruktívne a kooperatívne hry v školských kluboch detí. MC BB, 2003.
- LENCZ, L., KRÍŽOVÁ, O. 2004. Metodický materiál k predmetu Etická výchova. Prešov: Metodicko-pedagogické centrum. 2004, 148 s.
- ZELINOVÁ, M. 2007. Hry pro rozvoj emocí a komunikace. Praha: Portál. 2007, 139 s. ISBN 978-80-7367-197-6.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.