Komunikácia pocitov v tvorivo-humanistických podmienkach výučby
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
6 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18503 |
Posledná úprava
16.01.2009 |
Zobrazené
740 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pomýlená hodnotová orientácia robí človeka často egoistickým, bezohľadným, bezcitným voči iným. Človek sa odcudzil človeku, ba dokonca i sebe samému.
V týchto súvislostiach sa nám orientácia školy ukazuje ako neefektívna. Edukácia v škole bola zavedená do úzkeho rámca vzdelávania a kognitívneho rozmeru rozvoja osobnosti človeka. Učitelia nie sú pripravení na spôsob vytvárania podmienok pre svojich zverencov, aby sa stali "samými sebou". Veľakrát sú bezradní v odpovediach na otázky ako nechať prežívať city a pocity žiakov v podmienkach výučby, ako vytvárať vzťah k iným, ale tiež k sebe samým, k svojim vlastným hodnotám. Veď práve city jedinca sú najčastejším stimulom jeho správania sa i konania. Dnes ich považujeme za podstatný predpoklad plnohodnotnosti osobnosti.
Kľúčové slová:
komunikácia
žiak
učiteľ
výchova
vzdelávanie
cieľ
tvorivosť
kemsak
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.