Komunikácia v manažmente
«»
Prípona
.doc |
Typ
seminárna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
16867 |
Posledná úprava
04.02.2009 |
Zobrazené
1 139 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Komunikovať znamená vysielať a prijímať informácie. Komunikácia vo všeobecnosti znamená proces výmeny informácií, pričom ak prebieha medzi ľuďmi, nazývame ju interpersonálnou, a ak prebieha v pracovnom procese a obsahuje určité na profesiu sa na viažúce charakteristiky, nazývame ju profesionálnou. Pritom každý pracovný proces, pracovné prostredie, ako aj profesia, vyžaduje profesionálnu komunikáciu. Jej osvojenie je považované za významnú komunikačnú zručnosť.
Profesionálne komunikačné zručnosti predstavujú jednak súbor termínov, výrazov i neverbálnych dorozumievacích znakov a symbolov, ktoré umožňujú zamestnancom rýchlo a pružne sa dorozumievať a orientovať v pracovnom probléme. Jednak profesionálne komunikačné zručnosti obsahujú prvky v podniku používaných komunikačných vzorcov a sú odrazom i výrazom podnikovej kultúry, ktoré si každý zamestnanec musí osvojiť a v komunikačnom procese používať.
Kľúčové slová:
základné komunikačné prostriedky
verbálna komunikácia
neverbálna komunikácia
hlasová komunikácia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.