Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Komunikácia v marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
28115
Posledná úprava
27.11.2009
Zobrazené
1 528 x
Autor:
jajaadi
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Skupina „A“ Jana Vaňová

Marketingová komunikácia je proces, ktorý efektívne sprostredkováva tok informácií medzi podnikom a jeho cieľovým trhom so širokou verejnosťou. Komunikovať znamená správne odovzdať informácie, ktoré môžu byť odovzdávané v rôznej forme, a to slovom, písmom, symbolmi, alebo znakmi.
V tomto procese existujú štyri prvky komunikácie:
Zdroj – osoba, alebo skupina, ktorá vysiela správu (odosielateľ, komunikátor;
Prijímateľ – osoba, alebo skupina, ktorá prijíma správu (prijímateľ, adresát);
Správa – vysielané symboly, súbory symbolov
Komunikačný kanál – prostriedok prenosu správ (médium)

Kľúčové slová:

Odborná komunikácia

Komunikácia v marketingu



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko