Komunikácia zoči-voči
Popis:
Moderný manažment je založený na komunikácii. Úspešne komunikovať značí úspešne riadiť. A úspešne riadiť, to znamená predovšetkým ovládať problematiku podniku, firmy, organizácie, pracoviska a - vedieť zaobchádzať s ľuďmi. Ľudia, pracovníci sú interným publikom, sú vnútornou verejnosťou.
Komunikácia je životne dôležitá časť manažérskej funkcie vedenia. Bez nej nemôžu manažéri ovplyvniť jednotlivcov a skupiny, aby svojim výkonnom dosiahli cieľ.
Odborníci na problematiku riadenia sa veľmi intenzívne zaoberajú komunikáciou a dohadujú, že v najbližšej budúcnosti bude komunikácia zohrávať v manažmente kľúčovú úlohu. Najvýznamnejšou formou komunikácie je predovšetkým sociálna komunikácia
Kľúčové slová:
komunikácia
verbálna komunikácia
sociálna komunikácia
neverbálna komunikácia
vertikálna komunikácia
Obsah:
- Obsah 1
1 Komunikácia 2
1.1 Sociálna komunikácia 2
2 Verbálna komunikácia 3
2.1 Vertikálna komunikácia 3
2.2 Horizontálna a diagonálna komunikácia 6
3 Neverbálna komunikácia 7
4 Štýl komunikácie s nadriadeným 7
5 Komunikácia s kolegami 8
Použitá literatúra 10
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.