Komunikačná schéma, ciele komunikácie, marketing a komunikácia
«»
Popis:
Komunikácia je dvojsmerný prenos myšlienok a informácií, ktorého cieľom je vytvoriť porozumenie v mysliach iných a tým podporiť akciu.
Má množstvo cieľov, no medzi tie hlavné patrí informovať, počúvať a diskutovať.
Komunikácia bude efektívna ak:
- existuje vzájomne korektný vzťah
- ciele sú jasné a existuje spoločný záujem na ich dosiahnutie
- obidve strany využívajú komunikačné zručnosti
Kľúčové slová:
komunikácia
marketing
propagácia
komunikačná schéma
prenos informácií
mimika
haptika
gestikulácia
paralingvistika
neverbálna komunikácia
Obsah:
- Komunikácia
Rozdelenie komunikácie
Komunikačná schéma
Marketing a komunikácia
Propagácia
Použitá literatúra
Zdroje:
- Dudinská E. - „Základy Marketingu“
- Štefko R. - „Marketingová komunikácia a stratégia dominancie systému public relations podniku“
- Kotler P. - „Marketing management
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.