Konkretizácia cieľov výučby - Teória rozvoja osobnosti žiaka II
«»
Popis:
Poznanie špecifických cieľov sa netýka len samotných učiteľov. Žiaci by mali poznať ciele vyučovacieho procesu. Učitelia by ich preto mali oznamovať v úvode vyučovacej hodiny tak, aby boli pre žiakov jasné, zrozumiteľné, zaujímavé a v neposlednom rade motivujúce. Takto oboznámený žiak sa potom k stanovenému výsledku dopracuje ľahšie a rýchlejšie.
Kľúčové slová:
ciele výučby
konkretizácia
špecifikácia
rozvoj žiaka
osobnosť
Obsah:
- Úvod 3
1 Cieľ výučby 4
1.1 Konkretizácia cieľov 5
1.2 Špecifické ciele výučby 6
2 Záver 10
Literatúra 11
Zdroje:
- BLAŠKO, M. 2010. Úvod do modernej didaktiky I. 2.vyd. Košice : KIP TU, 2010. 322 s. ISBN 978-80-553-0462-5.
- LACKOVÁ, D. 2007. Vytváranie študijných materiálov : Príručka pre vyučujúcich dištančného vzdelávania. Košice : TU KE, 2007. 78 s. ISBN 978-80-8073-767-2.
- KASÍKOVÁ, H. 2011. Pedagogika pro učitele. Praha : Grada, 2011. s. 137. ISBN 978-80-247-3357-9.
- TUREK, I. 1997. Zvyšovanie efektívnosti vyučovania. Bratislava : Metodické centrum, 1997. 316 s. ISBN 80-88796-49-0.
- TUREK, I. 2008. Didaktika. Bratislava : Iura Edition, 2008. ISBN 978-80-8078-198-9.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.